tajuk tidak penting bodoh !

salam , sorry hari nie takde mood dohh . tapi saje nak update blog bodoh sebab bosan . aku nak cite pasal engkau :) aku tau kau akan baca benda nie kan ? so baik aku tulis jew ,

youu , sampai bila kite nak macam nie -.-' penat ohh , bajet macam " couple " tapi ? kau buat aku putus harapan dohh , sekarang yang aku nak cuma jawapan kau je . " YES or NO " susah sangat ke nak jawab ? macam bodoh dohh , aku yang macam bodoh jadi tunggul . poyo nak setia bagai , padahal aku setia pown bukan dapat sampai kawen pown kan ? sakit hati dohh setia , lagi lagi kalau terlalu berharap . perghhh ! lagi tak bole blaa , haha . rase hati nie macam kene tembak dengan " shotgun " dohh . yang penting sekarang , sebelum masuk bulan 3 aku nak tau jawapan die . kalau die tolak or tak bgtau jugak . sorry to say laa sayangg :)

urmm , okay laa . malas nak cite panjang . bukan aku dapat duit pown , haha . lain kali ade mase aku cerita lagi okayy ? bye byeee , sayang korang ! muahh muahh  :-* hehe , takecare yawww :D <3