PEREMPUAN -.-'

SALAM :)


LAMA AKU TAK UPDATE BLOG NIE , SEBAB TERLALU BZ DENGAN KELUARGA . HAHAHA , AYAT POYO ! :P HARI NIE AKU NAK CITE PASAL GADIS / PEREMPUAN / CIKARO ! YEAHH ~


1 ) DIA NIE DULU AKU TAK KENAL , THEN LEPAS JMPE APE SUME . AKU TERASA NAK TRY DIE . SEBAB MEMBER MEMBER AKU CAKAP DIE NIE SUSAH NAK DAPAT *lagi susah lagi aku suka ^^ THEN DAH KENAL DIE 2-3 BULAN , AKU TRY MINTAK COUPLE TAPI DIE TOLAK . BUKAN SKALI BHAI , 2-3 KALI GAK AR . THEN AKU DAPAT TAU DIE DAH MULA JATUH HATI KAT AKU . MASE TU LAA AKU TEROS TINGGAL KAN DIE , HAHA . PADAN MUKA DOHH , BILE AKU NAK KAT KAU , KAU JUAL MAHAL . AKU DENGAR SAMPAI SEKARANG DIE STILL TAK LEH LUPA AKU , I'M SORRY BABE . 


MORAL OF THIS STORY , KALAU AKU DAH TINGGAL SEKALI . AKU AKAN TINGGALKAN TEROS . JADI PADA SIAPA YANG BELUM KENE TINGGAL , JANGAN BUAT AKU TINGGAL KAU *bajet sial ! :p

tuu je untuk sekarang , kurang idea laa bebbb . lain kali cerita lagi , buhbyeee <3