when you far from me :'(

salam korang :) selamat hari raya ! haha , ape aku dah merepek nie , adoii lari tajuk laa pulak . ish ishh , ape khabar orang kampung ? harap harap sihat sejahtera okay ? 


fuhh , mula bercerita :) hari nie 27/2/2011 , hari yang cukup membosankan . dah laa kredit phone dah 3 hari takde , nak contact orang pown susah . sorry laa kalau aku tak reply text korang korang tuu eh ? so , kalau dah bosan aku akan buat part time job . iaitu tido ! haha , best gilee . dok dalam bilik , pasang lagu jiwang then berangan sorang sorang :p *kantoii , kah kahh . then mase syok pnye layan tuu , tetibe tertidoo dan perkara yang paling aku terkejut . aku mimpi " dia " ! sumpah dohh , aku rindu dia gile gilee ! tak tau laa nak cakap macam mane , kau pown dah macam makin jauh ngan aku . okayy , aku paham . aku bukan sape sape pown , then buat ape aku nak perasan lebihkan ? aku still rindu kau , sayang kau , sume kau laa . susah betul nak cakap . grr ! aku akan berhenti berharap bila kau dah jumpa seseorang yang menggantikan aku , sebab aku akan terus jaga kau selagi engkau tak berpunya . dah laa , sorry pasal post aku yang sebelum nie . urmm ,


okay laa , aku tau korang bosan baca nie kan ? dah dah , pegi berambus . cerita aku pown dah habis , haha . next time aku cerita lagi , bye byeee . jaga diri korang leklokk , kalau masok hospital bgtau aku :P chowww !


*DIA = H**NA ZY*NE*'S <3 :'(