babi pukimak pantat sial anjing !

sumpah takde mood dohh , haihhh . pelik dohh , tetibe jew kau nak angin dengan aku , pehal dohh ? sebab wall aku ramai perempuan ? kay , skrg aku dah private wall aku . dah takde sape bole wall aku , puas hati skrg ? tak paham gilee laa , weyh aku setia laa dengan kau ! aku takde perempuan lain tau tak ? tapi aku tengok kt wall kau , siap love love bagai . pehh ! terbaekk dari ladang tuu , aku mmg suka tengok girlfriend aku macam tuu . haha ;D tu jew taik yang kau bole buat ? weyh , nak tengok tak aku buat taik dekat kau ? aku rase mesti kau menyesal dohh couple dengan aku kalau aku buat taik dengan kau , tapi aku malas tau tak ? weyhh tau tak ? aku dah malas nak game perempuan , sial laa ! haihh , kau nak sangat aku mampos ? dah benci aku sangat ? dah tak sayang aku ? fine , laki lain kan RAMAI lagi yang sayang kau . pegi laa kat die , dah ! jangan carik aku lagi . aku call banyak kali pown susah sangat nak jawab , lepas tu bile dah angkat . kau main letak jew bile aku tengah cakap kan ? THUMBS UP ! satu jew aku nak cakap , kalau ade problem tuu . share dengan aku , bagitau aku . biar aku tau , jangan diam dan simpan . dah laa , sakit hati aku macam nie . bile aku nak game perempuan tu , perempuan tu plak betul betul sayang aku tapi bile aku dah sayang perempuan tu , perempuan tu pulakk . haihhh , malas aku nak cakap . kau fikir laa dohh , kalau rase tak bole tahan dengan aku . kau cakap jew , aku boleh lepaskan kau . kay ? aku rase dah selesai kat sini , kbai !