Alia Hanum ShamsulBahri ♥


Alia Hanum ShamsulBahri / Alya Navelya

Assalamualaikum sebagai permulaan :) haha , lame aku tak update blog nie kan ? haihh , sorry ar . aku bz siket ohh . hmm , reader dekat graf blog aku nie pown dah slow :( korang ape cer ? wahh , makin cun nampak . weyhh , handsome la lu bro :) masing masing mesti dah berubah kan ? aku just hope korang happy dengan life korang :')

so , hari nie aku nak cite pasal Alia Hanum ShamsulBahri or Alya Navelya :) hihi , hari tu die marah aku sebab salah taip full name die . sorry gemokkk :p hmm , aku happy gile dohh dengan die *ehh japp , kiteorang tak couple lagi kay ? jangan fikir bukan bukan , lekluuu . slow slow kayuh laa kawan :) best kawan dengan die , die faham aku , die selalu takecare pasal aku , selalu call aku , macam macam janji dah kite buat kan ? haha , ade kt blog you tuu . i dah bace :) but tak yah kot tunjuk kt sini , hee . sekarang die ade dekat hostel , pehh ! rindu bhai ~ aku text , but tak lepas kot coz die off phone kan tapi 3.24 petang tadi die text aku but gune number member die . die cakap die rindu aku :') weyhh gemokkk ! aku pown rindu kau jugakk laaaaa ~ hahaha , and malam tadi die call time aku tengah main futsal . die gune public dekat hostel , so dapat dengar suare die even sekejap pown . terlepas jugak laa rindu nie , tuhan jew laa yang tau macam mane . tak sabar tunggu kau balek nanti , janji nak jumpa aku kan ? so im waiting , don't broke our promise kay ? dah laa nie , kang korang bosan lakk bace aku menggdik dalam nie . haha ,  bye byee . thanks reader :)