Read It And Keep In Silent Mood

Assalamualaikum :) lame tak update blog nie , hihi . rindu gile gile dohh . sorry laa kt sape sape yg memekak suruh aku update blog nie , semenjak nie aku bz memanjang *padahal dok umah jee ;p haha . kayy laa , cerita hari nie adalah " semua serba baru " so , bace dan pasti kan kau senyap :)


blog berwajah baru , yeahhhhhhhh ! pink colour tuu , hahhaha . tak bole blaaa sial !  saje je edit blog bodoh nie , dah bosan pnye pasal . urmmm , siankan ? : ( dah dah , tukar topik ! cerita pasal blog baru dah habis .

________________________________________________________________


haha , sekarang aku makin happy dohh . aku ade kenal ngan sorang perempuan nie , sumpah dohh . die masok air gilee , keje die bahan aku jee . kadang kadang aku pown kedut , but aku rase lain kalau text ngan die . tak tau feeling ape bende tuu . hari tu die ade call , terdengar suare die . wowwwwwwww ~ bapak cute ! cair jantung aku nie , haha . walau pown tak sampai 1 minit , sampai sekarang segar lagi suare die kt telinge aku . aku tak leh bgtau die siapa buat masa sekarang , sebab aku pown baru kenal die . bg aku mase kenal die kay ? hoiii amoyyy , lu manyak cantek laa ! jujur wa cakap sama lu , haha . sekarang kau secret admire aku : ) hihi ,


sudah laa , aku taip panjang panjang pown bukan ade orang nk bace -.- buat penat je kang , dah dah pegi berambus ! semak je kt blog aku nie , ishhh ~ chowwww ! *bajet garang , haha . okayy , byeee : ) )

Terms and conditions apply  : 
Hafiz Rahim : )