Read It And Keep In Silent Mood Part II

salam , ape khabar ? hope sihat sejahtera hendaknya : ) fuhhhh , bismillah . mesti ramai yang keliru atau salah faham dengan post aku sebelum nie kan ? urmmm , ramai yang tarik muka dengan aku . sumpah bhai , gua sedih gile . sume dah macam tak nak layan aku . weyhh , aku belum ade awek dohh . standart sume member aku , buat mase sekarang nie aku mmg tak nak main awek dulu . so kalau aku ade post pasal perempuan kt dalam blog nie , maybe sebab aku baru kenal dengan die . tu jee , just nak kongsi ngan korang . jangan risau laa , nanti dah ade awek . aku tak sorok sorok daa , satu facebook nie nanti aku bagitau . kayy , settle pasal nie .


________________________________________________________________


sekarang pasal " i'm a sweetalker " grrrr , aku memang suka memuji . serius aku cakap , tak kire laa mak aku ke , abang aku ke , kawan kawan aku ke . kalau betul benda tuu . aku tetap aku puji , aku tak kira sape kau . tu salah satu benda yang aku nak kongsi jugak ngan korang . sorry laa kalau ade yang marah atau terasa dengan ape yang aku cakap , hope aku dapat kawan balek ngan korang korang kt luar tuu . tapi kalau tak nak takpe , aku tak suka nak paksa . kau text , aku reply . kau diam , aku diam laa . urmmm , dah laa . menangis aku jap lagi : P poyo ! haha , baca jangan tak baca ! terima kasih : )


cinta yang indah perlu disemat dengan mengenali seseorang itu sepenuhnya