10 ciri ciri wanita idaman aku ♥


hello , haha . sebenarnya update blog nie just past time bosan bosan je , okayy . hari nie saje nak update pasal ciri ciri perempuan / awek / cikaro / bini aku nanti , haha . aku just nak kan ciri ciri macam kat bawah nie but kite hanya merancangkan ? so kalau tak dapat pown aku tak kesah , mane tau jodoh aku dengan orang yang berbeza dari yang aku . aku tak boleh buat ape , terima je laa :)

Pertama - bertudung ( kalau boleh bertudung laa , but couple dengan yang free hair pown tak kesah . sebab kalau dah kawen aku tetap akan suruh isteri aku bertudung )

Kedua - hormat ( yang penting hormat family aku , aku and kawan kawan aku )

Ketiga - spoting ( contoh kalau time lepak dengan member aku pown die still boleh bergaul , jangan diam and buat muke masam . gerenti aku akan tepuk dahi die , haha . aku nak die satu kepala dengan aku , masok air and boleh dibuat bincang ataupown share problem bersama . aku nak perempuan yang banyak cakap sebab aku seorang yang pendiam :> )

Keempat - matang ( tau nak selesaikan masalah even dalam keadaan tergesak and boleh fikir macam orang dewasa )

Kelima - tak kuat menangis ( haha , nie paling aku menyampah ;p menangis tak kene tempat , haihh . kalau setakat nak menangis sebab aku tak reply text or tak call tu . baik tak payah kay ? sebab aku paling tak suke perempuan macam nie , sumpah tak tipuuu ! be matured laa --' awak tu bukan 12 tahun lagi )

Keenam - pandai masak ( nanti kawen aku tak nak laa makan dari air tangan orang gaji or air tangan mamak depan umahh --' aku nak isteri aku yang masak . walaupown sekarang zaman moden just suruh orang gaji , but aku still nak isteri aku yang buat )

Ketujuh - sedap mata memandang ( tak kesah laa cantik ke tak , kalau setakat cantik tapi perangai jahanam nak buat ape kan ? biar laa yang sedang sedang jee :> )

Kelapan - berpendidikan ( aku bukan nak isteri aku ade master or phd but kalau setakat berpendidikan dah okayy " boleh berfikir " nanti kalau nak buat ape ape senang . takde laa 24 jam nak suruh suami je --' )

Kesembilan - jujur ( tak menipu , bagitau aku even kau ade penyakit pown sebab aku tak kesah benda tuu )

Kesepuluh - beragama ( bukan yang buta agama , kau tau sembahyang , kau tau baca al-quran dah cukup and some basic about Islam ) #paling penting

dah habis bace ? haha , simple je kan ? memang yang macam nie aku nak , tu pown kalau dapat laa . sekarang aku muda lagi , kalau couple break couple break lumpah remaja laa kan ? so watlek watpeace watbodoh sudah , jangan nak sedih sangat couple zaman remaja memang tak selalu kekal . bye assalamualaikum :)