KHAS : Anti Pavilion KL Kids !



" HAHA , COMFIRM JEW DUIT TAMBANG BALEK JEW ! AKU DUIT SHISHA , DUIT MAKAN , DUIT WAYANG SEMUA ADA . NAMPAK SANGAT PENIPU ! HAHA . KITEORANG BERGAYA POWN TAK GUNA DUIT BAPAK KAU KAN ? :) DARIPADA KAU BERGAYA SEBAB REMBAT DUIT MAK BAPAK , BODOH BODOH ! HAHA ;DD "


ehemm ! ape yang korang tak puas hati ehh ? lepas gambar aku , then page aku pown kau nak campak dalam tuu . nak bagi aku malu ? haha ;D dah ramai budak budak kene dengan page nie . sumpah macam bodoh laa kau nie , tulis dekat info page :

Page ini adalah untuk meng"anti" budak-budak yang suka berkeliaran di hadapan Pavilion. Kenapa kami berbuat demikian? Kerana kami tidak mahu anak dan bangsa kita terjerumus dalam kesesatan dunia & idealogi barat. Kenapa point Pavilion? Kerana Pavilion ditengah-tengah kota Kuala Lumpur. Di sana terdapat ramai pelancong asing yang bercuti dan ibu bapa berstatuskan pendidik melihat ketidak sopanan negara kita, di manakah harus diletakkan Malaysia yang kaya ketimuran & penuh kebudayaan? Segala kerjasama meyokong page ini amat di hargai =) Ini juga demi bangsa rakyat Malaysia. Tanpa kita, siapa lah yang memimpin dan mewarisi budaya untuk masa akan datang sebagai pelapis Agama , Negara dan Bangsa .Malah bukan itu sahaja, kami juga mengambil berat tentang isu negara, keruntuhan akhlak & gejala sosial. Segala salah dan tutur bahasa harap diampun.Think globally, act locally . "

tapi ape yang korang buat ? tak nak anak bangsa terjerumus ape lancau sume , bajet nak nasihat laa ? nak ubah kiteorang laa ? korang bukan nak nasihat , tapi nak down kan orang ade laa . dengan cara kutuk orang , bahan orang , membukak aib orang , perkataan tak senonoh pown bersepah dalam page tu , tu cara korang ? weyh , nampak sangat korang nie lagi terok dari budak lepak pavi . sejahat jahat budak pavi pown , takde laa sampai nak buat macam korang nie . lagi nak memalukan masyarakat dengan bgtau semua kesalahan . fuck laa weyh ! lagi satu , kenapa korang attack PAVILION ? kenapa bukan KLCC ? MID VALLEY ? THE CURVE ? SUNWAY PYRAMID ? adoi , bangga ramai orang like page kau tu ? orang like sebab nak tengok and kutuk kau , yang lain semua anjing kau kan ? tukang tag gambar orang , tukang rembat page orang , tukang maki hamun orang . pehhh ! hebat laa lu orang ;D aku tabik spring kat kau , tapi yang aku pelik ape hal anjing anjing kau sume tak berani nak gune name betul ngan gambar betul . contoh si - http://www.facebook.com/profile.php?id=100000360569148 . " Posmen Berslipar Supra ( Apahal ) " nie anjing kau jugak ke ? or nie diri kau sendiri ? haha , berani kerana benar bro . kalau betul nak didik bangsa melayu biar tak terjerumus dalam kesesatan dunia dan idealogi barat nie , kau suruh anjing anjing kau tukar gambar and nama betul . then baru aku boleh respect atas ape yang kau buat nie , apa macam ? berani ? jangan cerita dekat page jew , korang tu pown bukan perfect sangat nak hina orang . kalau comfirm masok syurga takpe laa jugak , haihhh . kau cakap perempuan pakai sexy , nampak aurat semua . tapi aku rase kau pegi kedai pown pakai seluar pendek kan ? nampak aurat kan ? weyh , kau tu same jew laa . 2x5 jew , satu lagi . korang dah banyak buat budak budak facebook nie sume sakit hati , so maknenye korang dah buat dosa dengan dorang . untuk maklumat korang , selagi budak budak nie sume tak maafkan korang dekat dunia . dekat akhirat dorang akan tunggu untuk tuntut dengan ape yang korang dah buat . so pandai pandai laa korang , dan aku tak kan maafkan sape yang dah buat benda nie kat aku . aku tunggu dekat akhirat ! Assalamualaikum ~