boring -.-'

kay , sekarang pukul 4.04 pagi . hari khamis , lagi satu jam before family aku bangon untuk sahur . aku bosan sangat sangat ! tak tau nak buat ape , onl fb but sorang pown aku tak layan coz takde mood nak chatting pagi nie . aku pown tak tau ape hal , hmm . sekarang hujan , aku sejuk :/ tadi abah biseng sebab aku tak tido lagi , die suruh tido but aku sampai sekarang tak tido lagi . lantak ar , petang tadi aku dah tido so sekarang tak ngantok laa . aku baru lepas baca blog die , full set aku bantai . dari first sampai yang last , sorry kalau aku stalker kau . aku just nak kenal kau , ade cerita sedih , ade happy and sometimes aku tergelak sebab agak kelakar jugak ape yang kau cerita tuu . lagi lagi bile kau kene bahan dengan parents kau , haha . opss ! sorryy , hihi . aku sebenarnya takde motif nak cerita pasal ape nie , adoii . hari nie hari ke-4 puasa dan hari nie hari ke - 24 aku kenal kau . sape " kau " ? engkau laa ! ishh , haha . sape yang rase tu diri die , die laa tu . sekarang aku keliru bhai ! aku tengah mabuk cinta ? or aku tengah perasan sorang sorang ? yang penting aku sekarang memang tengah rindu die . terpulang laa nak cakap aku ape pown , aku just jujur dengan perasaan aku and kalau aku nie tengah perasan sorang sorang gerenti aku malu sebab sekarang pown macam tengah rase malu jeww --' so from now better aku layan macam biase jew , kan kan ? angguk cepat ! ! ! kayy , bagoss :) aku tau die still sayang someone and aku tak bole paksa , aku sedar sape aku . haha , tak layak dengan orang macam kau brother :) tengah gaya pown aku dah tau , high-class . yang aku nie low-class jew , but tu tak kesah laa . kang orang ingt aku nak raih simpati lakk , memang tak laa dohh . aku happy dengan life aku , aku dah biase hidup susah . tapi aku tak pernah nak susahkan korang , aku just taip and korang just baca kay ? shut your smelly mouth ~ nak kutuk aku sebab aku budak batak hot yang miskin ? it's up to you peeps , tu mulut kau . aku tak bole tutup but kalau dah sampai fitnah . mmg kau tunggu masa jew laa :) what ? aku bajet gengster ? ehh , tak laa . aku baik . aku tak suka gaduh , peace ! memang aku tak hebat macam korang , aku takde geng , tapi kalau kacau family aku . sape yang bole dok diam kan ? so faham la sendiri , fact mmg aku tak taiko macam kau . sumpah dohh , aku tak batak nak jadi hot or hotstuff . agak geli kalau orang panggil macam tuu , aku sendiri tak pernah mengaku yang aku hot or hotstuff sebab dengan benda nie orang akan cakap kita kejar hot . kan ? so , tenang jew . jadi coolstuff lagi baik , tapi kalau sape sape yang betul betul hotstuff tuu , aku akan panggil die hot :) aku pernah panggil kau hotstuff kan ? thats mean kau hot laa tuu ^^ wahh , tetibe tukar topik pasal hot lakk nie . terpesong jauh dari tajuk asal but tengah boringkan ? takpe laa tuu . hee , lagi satu kalau pasal hot . fuck budak yang batak batak batak batak batak hot ! ishh , kecohh sial ! mane hang nak pegi dengan hang punye hot tuu ? mau bawak masok kubur ? aku doakan kau dapat bawak masok kubur kayy ? aminnnnnnnnnnn ~ act , dah lame aku tak updated blog panjang macam karangan nie , dulu selalu laa coz rajin jew . but sekarang dah semakin malas nak menaip . nie pown sebab bosan , tuu laa aku merapu dalam nie . lambatnye nak pukul 5.00 --' mak aku dah bangon , nak get ready untuk sahur . siap siap kan makanan , mak ! apiz sayang mak ! aku tak pernah cakap macam ni dengan mak aku , msty korang pelik kan ? hmm , coz kiteorang family nie mmg kurang rapat . sume buat hal masing masing , even dok satu bumbung pown , kiteorang tak bertegur . melainkan kalau ade hal jew , insyaAllah raya tahun nie aku nak mintak maaf dengan mak dengan abah . aku tau aku dah banyak buat salah . hmm , dah laa nie . panjang benarr --' korang tak baca sampai habis , aku tau tuu . haha , choww . IMYSFDM #AN !