Julai 2011 ♥

Julai 2011 , ini adalah tajuk aku pada kali nie . bulan yang paling bertuah untuk aku , macam macam yang berlaku pada bulan nie . tapi penghujungnya kita masih tak tau :') segala galanya sudah aku hadapi , daripada yang pahit , manis , tawar , masam , suka , duka . hmmm , aku rasa aku dah mula berubah dan hidup aku pown akan berubah . selang beberapa hari lagi aku akan menyambut lahir lahir aku yang ke - 18 tahun . aku akan mula belajar di college , itu memang sebuah yang amat baru untuk aku . situasinya sudah pasti jauh berbeza daripada sekolah . aku akan bakal berjumpa muka muka baru yang aku tak kenali . tapi aku bernasib baik sebab kawan aku dari Sungai Long akan turut belajar disitu dan mengambil bidang yang sama . nama dia Madnor , nasib akan baik sebab diperkenalkan oleh Asyraf Azmi . salah seorang daripada kawan baik aku sejak sekolah rendah lagi . satu lagi perkara , Myra Vee . dia adalah buah hati aku sekarang , sekarang bermulalah cinta baru untuk aku dan aku harap tak akan membuat kesilapan dengan memilih dia sebagai kekasih aku . aku janji tak kan membuat kesilapan yang sama sepertimana dengan bekas bekas kekasih aku yang dulu . aku terima engkau seadanya dan aku nak engkau jugak terima aku seadanya . satu perkataan yang aku fobia ialah " putus " . aku harap benda tu tak kan berlaku , aku sayang kau dohh :/ dan untuk kawan kawan aku , Kuding , Edir , Shin Chan or sape sape jew yang kenal aku . aku harapkan yang terbaik untuk korang , aku pown tak tau kenapa malam nie aku tulis benda macam nie tapi yang aku nak korang tau . korang amat penting untuk aku , koranglah kawan terbaik aku . aku harap kite akan kawan sampai bila bila , hmmm . semua yang bermula pasti akan jumpa pengakhirannya kan ? so , sampai sini jew cerita aku . harap korang tak bosan nak baca kay ? keep supporting me to write on this blog , assalamualaikum :')