TAJUK YANG MENARIK , PEREMPUAN :)



salam :)) hari nie aku ade mood siket nak cite pasal perempuan , hihi . entah laa dohh macam macam jenis perempuan aku kenal . dari yang bertudung sampai laa yang bukak tudung . yang baju labuh sampai laa yang takde baju . haha , tapi kebanyakkan nyee semua nye sama . korang yang perempuan mesti tak setuju kan dengan apa yang aku cakap nie kan ? yelaa , aku tauu semua tak sama . ade yang baik , ade yang jahat . aku selalu gakk dengar perempuan cakap " LELAKI SEMUA SAMA " bile dah kene game kan ? aku pown nak back up lelaki gakk , bukan semua sama . maybe dulu mmg die PLAYER , tapi die dah berubah . tuu pown korang nak cakap die still same ? ohh " maybe " ade yang akan cakap cm tuu gakk .  so aku ade point jugakk nak cakap " PEREMPUAN SEMUA SAMA " walaupown bukan semua sama . sorry ar kalau yang marah aku buat tajuk pasal nie , aku tau kebanyakan perempuan yang akan baca . nie tajuk open , so aku just bagi pendapat atas pengalaman dan ape yang aku belajar dari perempuan .

sekarang nie mmg ramai perempuan yang sedang belajar atau masih dalam zaman persekolahan , mase sekolah memang zaman yang best kalau bercinta kan ? rase dunia nie macam die yang punye , waahhhh happy nyee coz aku pown penah rase laa . haha , then bile dah terlampau sayang macam macam korang bagi sebagai tanda sayang . contoh macam hadiah , rantai , cincin , bear or something else . tapi ade yang TERLAMPAU sayang sampai sanggup serahkan dara die kat laki , untuk korang laa kan ? tuu bukan sayang , tu bodoh name die . ingt laki akan setia ke kalau kau dah bagi dari kau kt die ? haha , tak laa weyhh . dorang lagi rase bangge bile awek dorang buat cm tuu untuk die . so kalau korang dapat laki yang sampai nak main ngan korang tuu , baik BREAK   UP awal awal kayy ? nanti silap silap bertambah lakk anak haram kt dunia nie . *kalau setakat kiss , touch siket siket or peluk pelukk . standart laa kan ? tapi jangan jadi iblis sangat sampai nak beromen !

perempuan :)) betul ke korang couple just untuk duit / hot / atau game ? haha , aku rase msty korang akan cakap  . korang couple kerana " CINTA " . janji sehidup semati , ape lancau laa sume . bile dah jmpe laki lain , dengan sepantas kilat korang akan buat taik . macam macam laa alasan nak break up , sebab nak tinggalkan laki tuu . bhai , salah ke laki yang kau tinggalkan tuu ? sian die dohh , hahahha . *LAKI POWN SAME JUGAK OKAY ? :))

dah laa weyh , penat aku nak menaip . aku sebenarnye banyak lagi nak cakap nie , tapi tunggu episod yang seterusnye kayy ? jangan marah kalau baca nie , sorryy :)) hihi , bagi pendapat korang tauu ? byeeeeeeeee !

PEREMPUAN IALAH ANUGERAH YANG TERBAIK ATAU ASET YANG TERBAIK UNTUK SEORANG LELAKI <3