Kaki Sakit Sebab Gemok Bodoh !

SALAM sebagai permulaan :) hari nie mcm biasa laa , aku bangon lambat lagi . hehe , pukul 12.30 tadi . then aku ingt hari nie hari jumaat . so kene laa pegi sembahyang jumaat . dengan pantas aku pegi bilik air , mandi mandi . siap ape sumee . dah settle tuu , aku call Apiz Jamil suruh die amek kat umah .

then dah smpai masjid , dorang tgh lepak ramai ramai . aku join laa , pastu aku dengar ade budak cakap hari nie ade friendly futsal . fuhh , dengan cepat aku tanye . " bile " ? dorang cakap hari nie , lepas smyg jap lagi . dah habis smyg jumaat ape sume , masing masing balek rumah nak siap . tepat pukul 3.00 kteorg dah sampai tempat futsal tuu " shoot-out " . lepas panas badan ape sume , ade 2 team lagi sampai . budak sekolah segambut jaya dengan sekolah hartamas .

game nie , sape kalah kuar . then , team lain masok . time team kiteorg masok tuu , fuhh menang lagi bebb ! kiteorg stay lagi , dah game kedua kaki aku dah buat hal . melecet plakk , *punca pakai kasut tak pakai stokin :p padan muka ! haha , lepas tuu kteorg menang lagi tapi kali nie aku kuar court coz tak tahan kaki sakit ! sampai laa team kteorg kalah baru dorang kuar , tunggu pnye tunggu giliran team kteorg masok balek . *time first game aku bengang ngan budak gemok sorang nie , main macam kimak ! pastu aku masok walaupun kaki sakit , sebab nak balas dendam kt gemok bodoh tuu :p mase die rebut bola kat aku , aku sepak kaki diee . kah kahh :D padan muka kauu ! tapi kaki aku pown sakit , sengal tol !

dah habis tuu , kteorg pown balek laa . tp smpai skrg sakit kaki aku tuu . takpe laa , minggu depan ade lagi . kau tunggu GEMOK ! HAHAHA ;DD dah habis cerita kan ? so boleh laa angkat kaki , lambung tinggi tinggi :p aku pown nak tido nie . ngantok lakk , boiii <3