1 / 1 / 11

assalamualaikum pembaca blog saya : >

cerita saya hari ini adalah tentang hantu raya menjelma di kubur cina , haha takde laa . main main jew , tadi aku keluar Bukit Bintang dengan member member aku plus Girlfriend tertinggi aku . haha , first gerak dari KTM Segambut pukul 12 lebih . sampai KL Sentral pukul bape tahh , pastu tros gerak naik Monorail turun dekat Imbi sebab plan nak tengok wayang kat Times Square jew . pastu aku ajak tengok kat Pavilion , dorang pown on jew . okay laa tuu . dah sampai Times Square awek Edir text suruh datang tempat keje die kat Parkson Sungei Wang , die suruh Edir belikan makanan sebab die rehat lambat lagi . lepas dah beli ape sume , gerak laa tempat keje die . ingatkan die dapat join kteorg , tgk tgk die kuar keje pukul 8.00 malam . Edir tros tarik muke , macam siot -.- haha . dah lepas jumpe awek Edir , gadis aku lak text cakap dah sampai Bukit Bintang . aku suruh die tunggu depan Maybank , dalam 15 minit kteowg sampai sane . pastu tros gerak " goreng goreng " sebab dorang nak makan . dah abes tu dengan pantas pegi Pavilion nak pegi beli tiket wayang ,

dah sampai wayang Pavilion , masing masing tak tau nak tengok cite apee . haha , sengal jew . last last tengok cite Tron . best laa jugakk , haha . tapi yang kelakar habis jew cite tu masing masing nak pegi toilet , sebab sejukk ohh dalam tuu -.-' lepas lepak lepak lepak lepak lepak sampai laa malam , Azrul , Yayie ngan Anum nak bla awal . kteorg anta sampai Monorail Bukit Bintang . pastu lepak depan Maybank jap coz nak tunggu awek Edir balek keje , die nak dating ngan Edir sekali . 

dah sampai jew Ain , tros pegi Pavilion balek . nak duduk kat situ , panat ohh jalan . lemah lutut ! haha , tengah borak borak tuu , gadis aku Husna nie cakap lapaa plakk . then gerak laa McD kat Bukit Bintang tuu , makan makan makan makan dah dekat pukul 9.00 lebih , Husna pown nak balekk daa . pegi laa nak naik Monorail tuu . sambil tengah tunggu tuu , standart couple laa kalau peluk peluk kan ? pastu ade Pak Cik Guard Mono tuu nampak Edir ngan Ain tengah berdiri rapat , die pegi jerit kuat kuat " kalau nak berleser-leser pegi jauh jauh " fuhhh , bapak malu sial ! kimak punye Botak , perut buncet , dah laa minum arak kuat ! macam babi , suke hati laa kteowg nak buat ape pown . yang die sebok pehal ! takde pown kacau telur die , ishhh ! sampai dalam Mono aku panas lagi ngan orang tue tuu , grr ! naik Mono tu dah sampai Hang Tuah , gadis aku kene turun . dapat tata titi tutu , cium tangan ape sume . pastu die gerak . 

tinggal aku Edir dengan Ain , Ain nak nak Putra dekat KL Sentral . so , sekali jalan laa ngan kteorg . dah sampai KL Sentral masing masing berpecah , tinggal aku ngan partner gay aku tuu . haha , tunggu dalam 5 minit , pastu train sampai . masok dalam tros duduk bawah , penat giler bhaii . haha , sampai Segambut kteorg turun dan ke rumah masing masing . hehe , 

begini laa cerita saya kalu ini : > anda tak suke ? ade saya kesah ? ^ ^

P/s : i love and im gonna miss you sayangg <3 tc yourself carefully , jangan curang ehh ? lempang kau kangg

GOODBYE CINTA <3