TINGGAL BEBERAPA HARI LAGI



exam dah nak habis , urmm . lagi 2 paper jew nie , lepas nie aku dah tak ada dekat alam persekolahan . mesti rindu giler , dah laa banyak kenangan aku kat sekolah menengah kebangsaan segambut tuu a.k.a sekolah penjara . haha , pagar sekolah tinggi giler tapi pelajar cemerlang jew yang berjaya panjat keluar . tau sape ? paham paham laa , haha . nnt aku dah tak dapat main kejar kejar dengan cikgu disiplin , tak dapat nak kacau awek junior kt skola dan tak dapat belajar dengan cikgu cikgu aku lagi . aaggrhh , rindu siot ! 

mungkin nie permulaan hidup aku , lepas habis spm nie aku akan keje part-time untuk menghilangkan bosan disamping mencari duit untuk anak anak . haha , sengal . yang penting sekolah tu dah mengajar aku macam macam , erti persahabatan , kesetiaan , tanggungjawab dan percintaan :) korang paham tak ? aaahhh , buat buat paham daa laa . okay laa . anyway wish me luck for next paper okay ? love you guys <3

WITH LOVE ,
HAFIZ RAHIM