saya suka awak


saya suka dia , dia suka saya .

hari nie 24 / 12 / 2010 , aku keluar dengan si budak kecik . haha , first date laa nie . baru kawen kan , kah kahh . masok air giler hari nie , dah laa takde hala tuju . main jalan jew , lepak makan , minum , kutuk orang and macam macam keje tak betul laa kteorg buat . sampai malam lak tuu ,

pastu dah pukul 8 jumpa awek edir , start lagi sorang punye budak yang tingtong . haha , terok tergelak jew . sampai sakit perut aku -.-' , haha . 

dah pukul 9 tuu si budak kecik kene balekk da , pastu pegi laa anta kat mono dengan muka terpaksa . haha , takpe laa . takot nnt ibu die lagi biseng lakk , pastu lepak lepak japp kt bb tu . kiteorang pown gerak pulak ke rumah , sampai laa aku tetibe depan pc nie . HAHA ;DD

SEKIAN TERIMA KASIH ,

- TAMAT -

P/s : i love you so much sayangg and im happy with you todayy <33