8 / 12 / 2010

semalam aku keluar bersama partner gay sejati , edir name die . plan nak pegi jumpe " awek " die dekat pavi , dah la abes paper perdagangan smlm aku tros blaa gerak sane . mmg penat laa , dah sampai jew pavi kteorang lepak kt pintu masok tuu , isap rokok dlu . pastu ade mamat nie pakai kasut same ngan aku , aku tegur laa . lepas bla bla blaa , die nak join lepak ngan kteorang skali . haha , okay laa tu . lepas isap rkok jew ade , mamat lagi sorang nie ajak kacau awek . *mmbr awek edir , name ewan . kteorg pown okay jew , pastu ade nmpk dua orang awek baru keluar dari pavi , sorang pakai baju hitam , sorang pakai baju purple . yg si ewan nie panggil laa pompuan tuu , tau laa ape name , tgk tgk pompuan pandang . haha , aku tata laa , pastu die senyum . waaahhh , ade line nie . lepas tu kteorg kejar diee , ayat ayat last2 die pown nak lepak skali . dua dua single laa , hehe . aku ayat laa budak baju warne hitam tuu , pastu dapat no ape sume . tapi yang penting sabtu nie nak hang ngan die lagi . woohhoooooo , i love you laa ! <3

*cerita tak habis nie , malas nak taip ! haha , TATA ! see yaaa ~


SI GADIS YANG BERBAJU HITAM 
EILAA <3