The rules


Once you have been tagged, you are supposed to write a note, with 25 random things, fact, habits, or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tag the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you. your cooperation is highly appreciated. haha.


1 . aku suka online
2 . aku masuk air , gila , sengal dan macam macam lagi !
3 . aku akan sombong pada pertama kali jumpa .
4 . aku suka maki orang
5 . aku tidak suka orang yang BAJET !


6 . telefon bimbit 24 jam bersama *kalau ada awek laa .
7 . kepala aku pernah kena tebuk dan parut masih ada ;')
8 . suka luruskan rambut
9 . saya minat futsal *owen owen ! hahaha ;D
10 . tidak selesa jika tidak pakai boxer
11 . tidak suka baju yang berkolar


12 . tidak suka basuh kasut
13 . sebelum tidur kena pastikan ada 3 bantal , 1 bantal peluk , 1 letak dekat kepala , 1 bawah kaki :)
14 . suka makan makanan pedas *masakan MELAKA mak !
15 . rajin lepak bersama rakan rakan diselekoh maut .
16 . sangat suka awek yang bermuka kampung <3

17 . saya suka hisap rokok WINGSTON MERAH *ataupown SURIA
18 . membawa motor dengan laju ialah hobi
19 . sangat suka ketawa , menggedik dan mempoyokan diri :P
20 . sangat idamkan kereta BMW M1 Hommage *BAIK PUNYA!

21 . teringin berjumpa kembali Wan Nur Adilah ^ ^ 

22 . saya suka menulis ayat ayat puitis
23 . gemar membaca novel cinta <3
24 . makan banyak tetapi badan tetap kurus :)
25 . suka ketawa dan buat orang lain ketawa :D

terima kasih kepada FATIN ATHIRA a.k.a ANGAH kerana berikan tag ini :) maaf kerana lambat update tentang tag ini tak perasan ada tag dari kamu . haha . sekarang baik buruk aku sudah diketahui oleh orang lain :) diam diam sudah yer ^^

orang yang ditag ialah :

FARAH ADLIN
ILYA ATHIRA
MINHALINA
NURUL MARLYANA
DANNY


with <3