OHH ADEK





malam tadi aku call adek angkat aku , si AZEEHAN dan si JEEHAN nie . kanan kakak dan yang kiri tu adek . nak tau tak ? sebenarnye aku ingat kan dorang nie lain lain sebab muke masing masing lebih kurang jew . terkejut aku time jumpe tuu aku nampak ade dua orang tapi control muke terkejut jew . haha , dah dahhh , lari tajuk lakk . ishhh ishh , okayy aku call jeehan malam tadi tapi dalam bilik tu azeehan pown ade , so dua dua masok air . aku yang sampai tak tau nak cakap ape , lepas borak borak . aku menyanyi tauu , haha segan jew . pastu jeehan pown ikot , aahhhh layan jew laa . sampai abes , pastu ulang lagi haha giler laa . nak tau lagu apee ? lagu DALALI :) dah abes tu aku suruh laa dorang nyanyi kan untuk aku , pastu dorang pown okayy jew , lagu KANGEN BAND kot . kan sayangg ? suare dah laa macam budak kecik , kelakar jew . haha . dah lame tuu kredit pown abes tapi yang penting syok cakap ngan korang , nnt jumpe abang lagi tauu ? sayang korang laa gilerrr !! <3

*DI SAAT AKU MENYINTAI MU <3
*PUJAAN HATI <3