OPEN HOUSE + CELEBRATE BUFDAY

td umah aku buat open house tp just khas untuk member2 aku jew laa kn , haha . rmai gak yg dtg dan rmai jugak yang tak datang . *sengal . pagi2 lagi mmbr da text , jadi tak ? aku tgh takde kredit nak reply , biar jew laa . menunggu laa korang , haha .

datang raye umah aku nie ade tema tau , haaa . DIWAJIBKAN  pakai melayu bagi lelaki dan baju kurung untuk perempuan . klu tak , tak bole masukk . haha ,

pkol 10.30 shinchan ngan kudin dtg umah , nak ajak pegi beli kek SECRET RECIPE . aku ikot laa , coz die nak surprise untok awek die . sampai THE MALL jew , shinchan ajak masok . follow jew laa , dh sampai tgk2 kek ape sume . masing2 blur , tak tau nak beli kek apee . haha , last2 shinchan yg swoh aku pilih . aku amekk laa yg mahal , *sebab bukan aku yg bayar hahaha .

lps abes beli kek , tros gerak umah aku . nak simpan kek , time tu dh dekat pkol 12 . sampai umah , tgk mak aku dh nak abes masak . contact budak2 sume swoh stand-by untuk serbu . haha , aku kemas2 umah . siap2 sumee , nak pkai bju mlayu . dh semangat niee , tengok2 baju mlayu aku tertinggal kt kampung . waaahhhh , macam pukimak ! tension jew aku , ggrr ~ dh lambat pnye psl , aku pkai jeans dgn bju mlayu lame jew .

aku dh siap , contact ar budak2 . dorang sampai tengok masing2 pkai bju mlayu full . hahaha , aku dh tergelak daa . dorang marah aku sebab tak pkai full , kahkahkah . mybe dlm pkol 1 , budak pompuan lak smpai . msok dalam umah , makan2 ape sumee . perot dh kedepan , aku kuar dari dapur bawak kek . dgn lilin sume dh pasang . automatic dorang nyanyi lagu hari jadi untuk ANIES , hehe . jadi jugak plan .

dh makan kek , dorang lpk jp . smpai pkol 2 lebih , pastu dorang nak gerak daa . dapat laa jugak kene kan awek shinchan nie , fuuhh lega . sebab yg kebanyakan merancang parti liar cm nie , AKU punye keje laa . haha , so nie laa cite aku ary nie . jgn bace smpai pening sudaa ,

oriteee , byee ~ ;)